Sunday 15 March 2009

O experienta de neuitat

Deci,nici nu stiu de unde sa incep....pt mn cel putin sau petrecut atat de multe intr-un timp atat de scurt si totusi nu cred k am sa uit niciodata aceasta experientza...aja k am sa incep prin a-mi cere scuze pt intarzierea postari si nu puteam sa nu zic asta mai ales k ma sinteam exact cum zicea si Adi:"cu musca pe fes...."si nu am intarziat datorita faptului k am lasato balta pe ziua anterioara pana la momentul de fata,ci am avut ceva probleme personale si nu prea am avut timpul necesar.

Teatru Labirint a fost pt mine ceva cu care nam fost deacord la inceput deoarece am avut probleme cu Andreea...dar cand am fost si am vazut cam care era treaba insa mi'am schimbat total parerea,pentru k am observat cv ce nu nu mai vazusem,si asta era un spirit de echipa fara prejudecatzi ci doar o foarte mica neintzelegere privind satutul in mica lor societate,si spun mica pt ca nu am apucat sa fac parte la aces labirint in mod oficial,mi-am facut o prima inpresie foarte buna,pentru k nu ma vazusem atata lume cu o ambitie aja de mare si cu o aja mare bucurie de a face ceva pt ei insasi,pentru bucuria lor sufleteasca,erau toti plini de viata,fara restrictii,fara prejudecati,fara de a tine cont de orice altceva decat faptul k vroiau sa iasa ceva pus la cale pana la capat si sa fie bine:).

Si totusi nu vroiam sa incurc pe absolut nimeni tzinand cont k fiekre stia sigur ce avea de facut..ci chiar doream sa pot ajuta intr-un fel sau altul,aja k mam pus pe treaba...si mam apucat sa intreb daca e nevoie de mine pe undeva,si aja am inceput usor-usor(fara sa-mi dau seama) sa inteleg labirintul cap-coada,vazand astfel pasi prin care vor trece "victimele"si ma surprindeau cum a fost gandit si planificat totul,mi sa parut atat de fascinant incat as fii vrut pana si eu sa trec prin labirint(cine nar fii vrut)chiar daca stateam cu gandul ca stiu ce se va intampla la fiecare pas...deci iti poti da seama cat de fascinat am fost.A fost ceva prin care nu am cuvinte,ceva de vis.

Pana la urma Adi mi-a gasit un locusor in labirint si nu am stat pe capul nimanui si eram pur si simplu bucuros ca pot fii de ajutor makr 1%.Imi pare nespus de rau ca nu am putut fii alaturi de voi inca de la inceput insa nu regret k vam cunoscut si k am avut ocazia de a particiva la ceva ce pur si simplu nu am sa uit nici la pensie:)).

Doresc foarte mult sa particip in mod oficial la urmatorul labirint si doresc pentru prima data in viata ca timpul sa treaca cat mai repede pentru a va revedea si pentru a nascocii o noua aventura la fel de minunata ca cea anterioara,ba chiar una si mai si;).

Cu mult drag Costy>:D<

No comments:

Post a Comment