Wednesday 11 March 2009

despre labirint..

De departe Teatrul Labirint a fost una dintre cele mai interesante provocari din viata mea. Simplul fapt ca mi-am facut o multime de prieteni nu poate decat sa justifice cele spuse in prima fraza.Pai...amintiri ! hmm cu ce sa incep:-?? a da ! foarte mijto a fost cand a trebuit sa facem sceneta din curtea scolii (cerc)..pt mn sincer a fost prima oara cand am facut asa ceva...iar auzul aplauzilor de la final a fost de.a dreptul marcant. Alta amintire placuta a fost acel joc care a devenit mai tarziu celebru (Hep)..Doamne ce m-am mai chinuit sa.l invat ( eu ma prind mai greu de felul meu)..apoi mersul la teatru :) va spun sincer ca pt. mine a fost de fiecare data o onoare sa calc in acel tempul al artei..unde s-au consacrat atatia artisti iar faptul ca am intrat si in culise nu a putut decat sa ma bucure (vai elasticu:P). Mai tarziu aveam si eu sa aflu cu ce se mananca Teatrul Labirint..va spun sincer ca a fost o usurare pt ca ma asteptam sa fie ceva cu text muult si ma rog, probabil si voi v-ati inchipuit asta.dar pana la urma a fost foarte mijto. La naspeturi..eu nu am nimic de zis..poate doar vremea de.a afara:)). Nu stiu bai. adevarul e ca sunteti extraordinari cu totii.Sunteti a 2 mea clasa si asta inseamna mult pt. mn.Salut

2 comments:

  1. Impresiile mele sub forma de fantezie

    Ia sa va spun o poveste despre o aventura intr-un labirint...

    Intr-o zi au venit un grup de 4 spiridusi, spiridusul lider, lucian, spiridusul secund ,adi, spiridusul jucaus, stefana si spirudusul nazdravan, razvan, care au vrut sa instruiasca un numar mare de soricei maronii sa devina soriceii albi ai labirintului, cei care vor parcurge impreuna cu restul animalutelor "drumul sentimentelor". Acesti spiridusi au gasit la un moment dat 30 de astfel de soricei viteji, care au acceptat provocarea. De aici incepe instruirea lor.
    Soriceii nici nu stiau ce va urma sa fie sau cum o sa decurga totul, dar un lucru era sigur, aveau de gand sa duca misiunea la bun sfarsit si sa lucreze ca o echipa ca sa reuseasca. Zilnic se intaleau soriceii bravi in singurul loc unde magia spiridusilor puteau sa se manifeste, anume in „Raiul Atelierului Titu Shobos”. De cum au intrat, soriceii au si inceput sa exploreze locul. Dupa o perioada de timp in care spiridusii s-au jucat cu ei diferite joculete, au inceput adevarata munca. Cu uneltele potrivite au inceput sa construiasca teatrul labirint, cu multe sectoare/camere, apoi spiridusii le au distribuit sarcini si i au raspandit peste tot in labirint. Cu ajutorul toturor camerele au fost pregatite la timp.
    In sfarsit... momentul adevarului, ziua cea mult dorita a venit. Regatul animal incepu sa vina dis de dimineata cu o pofta de cunoastere si curiozitate nemaivazuta. Toti soriceii aveau emotii, mai mult sau mai putin, iar spiridusii priveau cum lucrurile evolueaza. Dupa 3-4 ore de munca, toate animalele au trecut prin labirint, iar acum bietii soricei asteptau verdictul, atat de la celelalte animale cat si de la spiridusi care i au urmarit de aproape. Iar verdictul a fost dat..... si ce au marturisit cu totii a fost ca..... labrintul a fost.... un adevarat succes. Soriceii maronii au fost apaudati, iar spiridusii le a zis: „Acum ca am vazut rezultatul si evolutia labirintului, suntem mandrii sa va declaram soriceii albi ai labirintului si pentru ca ati facut o treaba buna vrem sa reluam toata treaba iar si iar si iar.....sunteti de acord?” Nici nu a trebuit mult sa se gandeasca ca au si raspuns cu totii :” DA, MAI VREM”
    Astfel se termina primul capitol minunat despre cum au devenit cativa soricei oarecare, cineva. Dar aventura nu se incheie aici, caci urmeaza capitolul 2.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete