Sunday 15 March 2009

In numele Andreei

  Deci sa incep cu inceputul:X...Se facea preselectie la teatru la noi la liceu si am zis ia stai coitza sa incerc si io poate iese ceva,am fost am vazut carei atmosfera.Claudiu ne-a spus cum ar fi labirintul asta...si am zis hai sa incerc e ceva nou nam mai auzit niciodata de asa ceva...si nah ..la 2 zile eram ku toti in sala de sport faceam repetitii la un moment dat intra nijte tipi p care nu iam mai vazut niciodata in vietzulica mea:)) bun neau explicat cum ar fi ku labirintul again:))si nah am facut repetitii toata saptamana :X am chiulit de scoala\:D/:)) Deci o fost prea smecher miam facut noi prieteni:X ceea ce e super tare si in primu rand sa va spun adevarul Alexandra nu ma suporta pe mine si cand am vazut k vine si ea la teatru am ramas oleak cam nuj sa va zik da nah...uite k akum ne-am impacat si ne intelegem supeeer bine:X si sarind de la o idee la alta vreau sa spun k am fost o familie si Labirintul a fost masa rau:X nam crezut niciodata k o sa fie asa de smecher:)) si nuj ce sa mai zik...aaa app bithu miu nu ma lasa la teatru...lam tinut 1 saptamana in minciuni credeam k no sa afle niciodata da nah vb aia "minciuna are picioare scurt" la mn le-a avut cam lungi k a mers cam vreo 3 zile...acum regret tot ce am facut k nu iam zis de la inceput si lam mintit k mar fi lasat mai usor da mia fost frica...na acuma totul e bine am muncit cu totii din greu si a fost marfa rau:X:X:X Deci nu mai pot sa mai stau sa mai scriu k urla mama la mine k sa inchid calculatoru k imi stric ochisori:)) oricum va iubesc pe voi muuult si deabia astept urmatorul labirint::X:X:X:X P.S. Scuzati greselile de ortografie si scz k am scris asa putin...si nu Uitati:"BORCEA VA IUBESTE":X:X:X Da pe bithu mai mult:)))):D::*:*:*:X:X:X

No comments:

Post a Comment