Sunday 8 March 2009

my opinion cu TEATRUL LABIRINT

mergeam yo k un elev conshtiincios la olimpiada la amte fara sa am habar d c urma s mi se intample. deodata vine saritu' ala de george care-mi zice hai ma lasan puii mei olimpiada shi hai l teatru' labirint.-la ce mah? - la teatru labirint ca cica a vazut el un afish. -bn mai nnimenea ii zic yo hai sa vedem c e ji p'akolo. mergem ji descoperim unii dintre cei mai interesantzi oameni si idei. auzi acolo tot felu' de idei. cu gay ji hitler, cu elfi ji huni ji tot felul de chestii din astea. idei bune da' adi ji nu mai jtyam atunci cum a venit q una de m-a lovit mai ceva decat trasnetul ''gravitatzia''. dupa aceasta experientza nu am mai fost acelashi. am descoperit o alta fatza a tuturor. m-am super bucurat ca am descoperit aceasta experientza in toaata splendoare ei.

No comments:

Post a Comment