Friday 6 March 2009

Deci, da...

Da, bun. Deci hai sa vedem ce-i cu treaba asta. Vii, coaie, la labirint? Ce labirint, ma? Nu stiu, habar n-am, mi-a zis dna. Carmen. Bine, mergem. Cand? Luni. Cand luni? Lunea ailalta. A, bine.

Marti
Ia uite-i, ma, si p-astia. Doamne. Ba baiatule, ce-i, ma, cu astia aicia, ma? Nu mai rade, fata. Vaaaai de viata mea.
Vine Adi Ciglenean. Cine vine? Care Adi? Nu stiu. Adi.
Trainer-ii, manca-ti-as sufletu'. Care, ma? Aia.( uimire, neliniste, nehotarare, relativa panica)
'Eu sunt Adi Ciglenean.' Adi cum? Nu stiu. N-am auzit.
'Pe mine ma cheama Carla...' 'Pai du-te!' '..si-am venit pentru ca am fost anu trecut in STEV si am cunoscut oameni misto si sunt convinsa ca si acum o sa cunosc oameni la fel de misto.'
Coaie, ai vazut ce ochi albastri are ala? Ha, care ma? Razvan, fata. Aaa, nu. Fata, eu il stiu de undeva pe asta.. Pe cine? Pe Adi. A, da si mie imi pare cunoscut, da nu stiu de un' sa-l iau...
Frate, ce labirint facem noi, frate, cu astia? Nu stiu, frate..
Gavrila, da-mi un hug. Poftim. Multumesc. Ada, vino'ncoa. Grooouup huuug.
Hai ma. Te-ai gandit la ceva? Nu, ma, ce-ai?
Vampiri. Holocaust. Hitler gay. Vampiri. Comunism. Einstein. Bacovia. Articolu' hotarat. Teoria gravitatiei. Ce, maaa? Liviu, taci. Aleeeex, te rog eu taci. Ba, n-aud nimica. Doamne, Paul.
N-ai cu cine, ma, n-ai cu cine..
Bun, ne vedem maine. Hai, ma, la mate.

Miercuri
ce-o sa facem azi? O sa ne jucam. O sa ne jucam si azi si maine, su dup-aia ne apucam de treaba. Bine.
6 cai.
Ne asezam in cerc. Nu mai rade, frate. Liviu, vrei sa taci? Fa, frate, exercitiile ce te alinti atata? Ba, baiatule, n-am vazut...
30 de minute de liniste. Fiecare ia o foaie si deseneaza ce simte acum. Aha. Ce naiba deseneaza asta, ma? Nu ma prind, care-i figura? Uite ce frumos e asta.
Gata, acum puteti sa vorbiti. Mamaaaaaa. Sunteti infernali, frate. Ada, unde esti?
Tine-te de ata asta, e portocalie. Multumesc. Acum inchideti ochii si va plimbati spre stanga/dreapta. Aha, bine. Ba, ia-ti mana de pe capul meu. Aaa, am atins pe cineva pe fund. Elena, tu esti? Inchideti, ba, ochii. Scuze, n-am vrut. Aaaau, ba, ma doare. Care m-ai agatat, ma?
Si acum, schimbati sensu'. Borceeea, taci. Ba, care esti aici? N-am facut ce trebuia.
Descurcati-va. Ce? Asta e nebunie curata! Buna gluma. Treci pe aici, da sa ma bag eu prima pe acolo. A cui e asta alba? Auzi, tu, nu vrei sa te dai un pic? Multumesc foarte frumos. Ba, care esti aici?
Hai, inca odata. Mersu piticului. Da' de ce? A cui e fundu asta? Au, capu' meu. Baaaaa, dati-mi drumu'. Deschideti ochii. Claudiu, de ce sunt lipita de tine? Auziti, da vreti sa nu mai trageti asa de tare ca ma doare, ma, si pe mine... Hai, gata, descurcati-va.
Hai la sala de sport.
Hai sa jucam hep. Ce sa jucam? Hep, ma, nu stii? Nu. Las' ca-nveti.
Deci: hep, boing, pau, zbus, skip-di-bi-di, slack, am luat-o. 5 flotari, 5 genoflexiuni. Baga, fara comentarii. Hai, ma, mai cu viata, frate.
Ce misto e! Ti-am spus eu.
Facem echipe. Vino, ba, incoa'.
Trage, Carla, biletel. Trag, stai asa. MANIPULARE. Gavrila, stii ce-nseamna? Da, ma stiu. Buuun. E de bine.
Hai sa facem. Ce? Sceneta, frate. Aha.
Nu-mi place. Eu va zic ca iese naspa. De ce sa iasa naspa, ma Carla? Nu stiu, mie nu-mi place. E naspa.
Echipa 1. Cerc. Vaai, ce tare. Ce smecher. Super misto, frate.
Echipa 2. Aspiratie. Iar rade Borcea. Donkey e super man. Misto, ma.
Echipa 3. Manipulare. Marcel Parosu'. A iesit naspa, ma. De ce, ma? De aia. mie nu mi-a placut.
Echipa 4. Dambla. Ba, da' Viorica e cu Liviu? Nu stiu, ma. Dansul pinguinului. Emooo. Ce tare, ba.
Echipa 5. Spirite. Ba, du-va naiba, mie mi-e frica. Donkey, te mai misti mult? Ce naiba faci? Tovaraseee, n-am murit.. Du-va naiba. sunteti dusi cu capu, ba? Satanistiiii. Ce tare, frate.
Hai la psihologie. Da' mi-e sila, ba. Te cred, ba, da' hai.

Joi
Teatru, ba. Aha. Ba, tu stii ca noi n-am fost toata saptamana la engleza? Ramanem naibii.
Hep.
Facem labirint. Cum? Pai, stai sa vedem..
Deci, ce tema le dam? Lipici. Lipici. Da, lipici. E misto asta.
Si noi ce tema avem? Funny games. Aaaa, misto, ma.
Deci hai.. Deci hai.. eu nu stiu ce pot sa fac. Ce pot sa fac? N-am idee. Gandeste-te si tu. Pai.. Pai nu stiu. Hai sa-i plimbam cu scaunu'. Hai sa-i aruncam de pe scena. Hai sa le punem cosu' in cap. Hai sa agatam sfoara asta. De unde? ca de aici nu se poate. De acolo. si pe unde intra. Pe acolo. Aha, bun. Hai ca incepe sa fie misto. Da, totusi eu ce fac? ( intru in panica pentru ca sunt proasta si nu am idei, ma blochez. de ce ma blochez? eu nu ma blochez, ce naiba? ) Hai ma. Ba, e misto tare ma. Da, ma. Ce misto e, sa moara Gimi!
Hai, cine-i primu? Eu. Hai. ( Nebunie, Frica. Emotii. Entuziasm. Fericire. Aici e fericirea. Astea's momentele in care eu is cu adevarat fericita.)
Gata. cine se duce primu'? ( Emotii. Nerabdare. Fericire. Curiozitate.)
Hai, Carla. Hai. Donkey, mie mi-e frica de tine. (Ba, tremur. Mi-e frica. Ce misto e, sa mor eu. Unde sunt, ma? M-am pierdut. Nu-mi dau seama. Ah, ma gadila. Cine m-a pupat? De ce vrea Claudiu sa ma arunce pe geam? E frig aicia. Ah, ba, o sa mor aici. Aaa, gata? ) Baaaaaa, sa moara Gimi, ce tare a fost! Sa mor eu! Doaaaaaaaamne, cat de tare. Sunteti dusi? Ba, ce tare, ba. Cat de tare a fost.
Ba, bravo, ba. Sunteti tari, frate.
Ba, hai la ore. Eu nu vin. Bine. Hai ca noi am plecat.

Vineri
E ziua lu' Adi. Da? Ce frumos. Ce-i luam? Nu stiu. Vedem noi.
Ne vedem la 3 la teatru.
Incalzire. Hep. Hep, tinere bavarez.
Numaram pana la 20. Hai. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,.. 20, 20. (disperare, furie, oftica). Spargea-ti-as capu', Liviule.
La multi ani, Adiiiiiiii!
Brainstorming. Deci facem legea graviatiei. Aha. Are cineva idei? "1. chestia cu staunu agatat de stangi" (exact asa cum a scris Gavrila cu mana stanga in caietu' lui). Da, sa-i ridicam.
(in capul meu e vid, as fi avut idei pentru un labirint despre orice, absolut orice, numai despre gravitatie nu. Oare de ce?)
Sa cada chestii. Da, sa cada chestii.
Cantare. Ba, ce misto ii asta cu cantarele. Pamant, apa, fulgi. Aha. Misto.
Avem hamuri, avem de toate. Minunat.
Hai sa-i plimbam cu scaunu'. Da' si cu targa. Aha.
Bine, vedem maine.
Hai, ma, acasa ca mi-e foame. Hai, ma, mai repede.

Sambata
Incalzire repede. Hep. Facem echipe.
Aha. Hai sa vedem ce facem. Da. Ce facem? Pai de acolo sa cada mingi si apa. Nu merge cu apa. Mai incearca. Hai ma ca merge. Asa. Voi acolo si voi dincoace. Hai sa folosim si balconu'. Care? Ala. Ba nu, alalaltu'. Da' nu se deschide usa. Mai incearca. Nu merge, mama ma-sii.
Bun, noi ce facem? Pai mergeti acolo. Si ce facem acolo? Pai, nu stiu. Hai sa facem cu carti. Da, frate, si cum le pui pe tavan? Cu scotch. Eee, cacat. Nu merge. Ba, eu nu stiu ce sa fac. Gandeste-te. (Nervi, ciuda, dat cu capu' de peretii lojelor).
Fii atent, Ada sta la capu' scarilor si le arata formula. Aha, ok. Bun. Si voi in loja. Ok. Care noi? Tu si Elenele. Bine.
Deci uite, asa. Ok. E bun. O sa fie misto.
Ia-ma in brate. Te iau. Multumesc.
"1. Pe pamant orice corp lasat liber cade
2. Pamantul e atras de soare
3. Marea e atrasa de luna " (exact asa cum a scris Razvan, tot cu mana stanga pe un caiet oarecare)
Bun, e perfect. Minunat. Toata lumea are ceva de facut.
Ne vedem maine. Ok.

Duminica
Imbratisari. Imbratisari. Imbratisari.
Hai. Ai adus nisip? Da. Fulgi? Da. Perfect.
Tentativa de incalzire.
Toata lumea la locul lor. Au inceput sa vina. (nelinistine, relativa panica, emotii)
Merge. Merge bine. Iese, Razvan? Iese, de ce sa nu iasa?
Gavrila, da-mi un hug.
Bai, sa ma ajute cineva cu usile. Multumesc.
(dans, nebunii, profi, emotii, ciocolata calda)
Am dat cap in cap cu cineva. Nu mai rade, Floris.
Cine vine? Aaaa. Minunat.
Ba, mi-e foame. Mi-e foame rau de tot.
Am obosit. Ma dor picioarele.
I need a hug. Gavrila?
Off, va iubesc, ma. Imi sunteti tari dragi. Bravo.
Mai sunt multi?
Ba, da numai tace asta? Tot timpu' a vorbit.
Mai sunt? Mai e Claudiu. Aaa, bine. Hai.
Hai toti pe scena.
Emotii, aplauze, bocit, imbratisari. Bocit. Imbratisari.
Sunteti dusi cu capu', ba. Va iubesc, ba.
Da-o la jalea, ce misto a iesit...
...





Vineri,6 martie
Au trecut 3 saptamani. 3 saptamani amarate. 3 saptamani in care nu am avut cum sa nu-mi amintesc in fiecare zi de hep, de Adi cu "in puii mei", de Stefana si ochii ei de nuante diferite, de Razvan si ochii lui de aceeasi nuanta, de cei pe care i-am cunoscut atunci si de tot... de labirint.
N-am avut incredere ca o sa iasa ceva. Nu am avut niciodata. Dar am incercat sa am incredere. Am incercat sa vad si partile bune ale oamenilor, am vrut sa va iubesc, si am reusit.
Zicea Valentina la un moment dat de un "zambet tamp". Ei, fix zambetul ala tamp il am eu pe fata cand ma gandesc la saptamana aia, acuma, de exemplu.
Astept 6 aprilie ca sa ma invatati inca o data sa fiu eu si sa am incredere in voi si in mine.
Va multumesc... :)

No comments:

Post a Comment