Saturday 7 March 2009

amintiri :X

da...cea mai frumoasa saptamana a fost cea labirintica...timp de o saptamana am avut teatrul acela doar pt noi!!!am ras, am glumit, am plans, am avut momente minunate!ne`am udat pe scena, am mancat pe scena, am facut lucruri la care pana atunci nici nu visasem sa le fac vreodata...si toate, alaturi de voi! chiar si exercitiile alea fizice la care Razvan tinea ff mult..;)) si acum tin minte prima oara cand ati venit in sala de sport..prima reactie care am avut`o, sincer, a fost: "cine puii mei mai sunt si astia?!" :D si apoi a venit raspunsul...stefana(care cu pelerina ei, parea un spiridus:D) adi(care prin fata lui senina si deschisa, pe langa faptul k mi s`a parut un vorbaretz, k si mine de altfel;)) :D , mi s`a parut ff ok de la inceput) Razvan(care parea putin aerian:D ) si Lucian(genul de om calm, care asculta, trage concluzii si apoi condamna:D ) toti ati fost minunati! va amintitzi jocul cu atzele?:D cum mie mi se incurca batzul din par in atze ;))) :D, sau jocul cu 30 minute nu vorbim :D ...ce greu a fost :-s....dar am reusit sa o fac si pe asta :D miniscenetele noastre, cu ajutorul carora ne`am adunat destui fani;)) mai ales sceneta de pe terenul mare, cu spiritele, cand pe mine ma batuia Enache(profa de chimie) :(( Dumnezeuleee :-s .....oricum...a fost minunat :D nu as avea cuvinte sa imi exprim toate trairile, toate sentimentele, si tot ce am simtit pe parcursul acestei saptamani labirintice.. apropo...tin sa va spun o reactzie, a profei mele de romana :D ...a fost deazamagita la partea cu scaunu deoarece era pres jos :)))) trebuia s`o urcam pe teatru pe ea .. 8-| .. dar in rest am primit felicitari pt cat de frumos a fost, si pt cat am muncit si pt tot ceea ce am facut :D
a da:D...mai am o amintire...dar e fizica ;))) si acum o am :D e pe trecute :D ... o vanataie!:D de la unul din scaunele de la ultimul etaj al teatrului;)) de sambata, inainte de spectacol :D dar toate astea sunt estompate de satisfactzia k am cunoscut oameni noi, k ne`am imprietenit cu ei, am devenit o familie!
si acum...ne intalnim pe coridoarele liceului, in curtea liceului, si cum credeti k ne salutam?:D cu renumitul si dulcele nostru...."HEP!!!" :X abia astept al 2-lea labirint, pt un nou hep ;)) si pt a posta noi amintiri poate mai ceva k astea :>

No comments:

Post a Comment