Sunday 15 March 2009

de la emma_gagicutza@yahoo.com, primim la redactie:

Salutareee copilashi! Ce mai faceti? Imi este fff dor de voi... In primul rand vreau sa imi cer scuze pentru faptul ca nu m-am inscris mai devreme dar de fiecare data cand ii dadeam send calculatorul intra in stare de veghe. In al doilea rand va felicit pentru minunata ideea de a colabora cu cei de la Unirea... Astfel ne vor mari acea "big happy family". In al treilea rand vreau sa va marturisesc faptul ca astept cu nerabdare urmatorul labirint care se anunta mult mai nebunesc. De asemenea de fiecare data cand imi aduc aminte ca totul a inceput cu o simpla curiozitate care mai tarziu s-a transformat in dorinta de a face parte din ceea ce urma a fi o "big happy family" ma trec mii de fiori iar lacrimile nu se mai opresc in a-mi curge pe obraz. A fost nevoie de pasi marunti si lenti si de idei mici dar extraordinare pentru a incepe sa ne cunoastem. Toate activitatile ce presupuneau lucrul in echipa ne faceau sa devenim din ce in ce mai uniti. Si uite ca zilele au trecut si totul s-a terminat cu lacrimi....regrete... Plansete...si sperante pentru urmatorul labirint. Va iubesk...S-o facem lata,ink o data.......

No comments:

Post a Comment