Sunday 15 March 2009

Labirintul
Pentru mine ,Labirintul a reprezentat o experienta extrem de frumaosa si de neuitat !:X:X:X
Parca ieri ne intalneam in curtea liceului sau la Teatru pentru a face exercitii fizice si mentale care ne ajutau sa ne concentram mai mult asupra pregatirii acestui proiect si pentru a ne relaxa ......
Mi-au placut foarte mult primele nostre piese facute in echipe in doar cateva minute cu diferite teme ,in curtea liceului:):XUn alt moment placut a fost atunci cand am facut primul nostru Labirint la teatru.Am fost impartititi in 2 echipe ,fiecare cu o tema anume .
Atunci am avut ocazia sa punem in aplicare ceea ce stiam si am invatat despre Teatru si Labirint,atunci am invatat sa lucram in echipa .Trecand prin Labirintul celalaltei echipe m-a facut sa inteleg bine proiectul si despre ce este vorba simtind pe propria mea piele.
Momentul cel mai special pe care toti il purtam in suflet a fost ziua in care am prezentat Labirintul,de data aceasta nu am trecut noi prin el ci spectatorii care au venit ,am redat lor cam ceea ce am simtit .L-am pregatit in doar 2 zile insa a iesit foarte bine.
Pe parcursul Labirintului am invatat sa ne ajutam reciproc ,sa muncim in echipa si sa facem un lucru bun impreuna de la cap la coada.
La sfarsit ne-am imbratisat unii pe altii si fericirea era nelipsita de pe fetele noastre...Nice!!!:X:X:X:X:xeram extrem de incantati de rezultat ca si cei care au trecut prin labirint...
Stii era un moment in care iti doreai sa ai un ceas si sa opresti timpul in loc :-<:(era asa frumos!!!!!
In timp ce mergeam spre casa tin minte k mi-a trecut prin cap sa facem un nou labirint si uite k se face....:D:D::Dyuupppyyy:<-P
Acum stau si astept cu nerabdare sa ne reintalnim cu totii si sa facem ce-l de-al 2lea Labirint si sa jucam HEP;))
miss u all!!!:X:X:X:X:Xhuuuuugs and :*:*:*:*

1 comment: