Tuesday 16 June 2009

Mda..

Eu m-am gandit la cui ii e frica de tinerete fara batranete si viata fara de moarte? Ca mie imi e. Dar multora nu, multi asta vor, se vad ajungand la 100 de ani. De asta, cu tema asta am duce labirintul intr-o directie putin diferita, cel putin la nivelul ideii, daca receptarea ei o sa lase de dorit. Daca pana acum am privit din perspectiva labirintului ca remediu pentru frica de ceva, zic sa fie si invers. Labirintul sa fie demonstratia ca exista lucruri de care trebuie sa ne fie frica, ca tineretea fara batranete si viata fara de moarte. Asta ii o perspectiva, dar tema asta poate fi privita din multe unghiuri, mi se pare ca are destul potential. Simt ca o sa mi se sara in cap pentru ideea asta cu dusu labirintului intr-o directie diferita, asa ca inchei aici, nu insist.

Salutari de pe Aleea Caminului nr.4!

No comments:

Post a Comment