Tuesday 23 June 2009

Cica idee :))

buuun...am auzit si am citit cateva propuneri pt urmatorul nostru teatru labirint si am zis sa propun si eu ceva. Nu e cine stie ce, dar atat am pe moment. Ideea mea e "cui e frica de copilarie?"; si acum partea cu descrierea :))... m am gandit sa fie o calatorie in trecut, mai exact perioada de gradinita/prescolar. Sa le aducem aminte adultilor cum e sa te simti iar tanar si plin de energie; sa jucam vechile joculete "de'a prinselea" ,"da un semn" sa ne prefacem ca suntem eroi din desene animate, sa pretindem ca sutem avioane si ce mai fac copii pana ating o anumita varsta. Ar fi amuzant sa ne si imbracam ca atare, fustite cu bulinute, pantalonasi scurti.


Si o a doua idee ar fi "cui ii e frica de necunoscut?". Aici m am gandit eu asa... sa aducem la viata toate creaturile, lucrurile pe care omul nu vrea sa le creada ca de exemplu fantome, vampiri, yeti, chupacabra si alte creaturi ciudate care exista sau se presupun a fi vazute.

Siiiii cma atat am pe moment... dak imi mai vine vreo idee va anunt:))

No comments:

Post a Comment