Monday 29 June 2009

Mai am 2 idei

In timp ce citeam o carte nostima despre un spihiatru care ajuta oamenii sa se vindece... mi a venit o idee. Ce-ar fi dak ne am pune noi in pielea unui psiholog/psihiatru etc si sa vindecam oameni, sau oamenii sa treaca printr un labirint de pacienti, fiecare sa aiba o prb ciudata(aici fiecare isi alegea prb cu care se confrunta); Spectatorii sa ne ajute sa ne revenim din problemele noastre, sa ne sfatuiasca.

Cealalta era "Welcome to Halloween". Nu m am gandit exact ce anume sa fie aici, dar ceva legat de sarbatoarea respectiva. M am gandit la decorul specific halloween-ului, la oamenii "ciudatei" si la conducatorul acestei nopti infioratoare, "Jack Hollow" faimosul "Pupkin King".

(stiu ca a doua e mai ciudata si mai scary, dar am pus o in caz de e nevoie de ceva mai spooky)

No comments:

Post a Comment