Tuesday 9 June 2009

Am fost si voi mai fi plecat.

La Sibiu, la festivalul de teatru. Si plec simbata in Irlanda, de unde ma intorc pe 7 iulie. Dar miercuri, 10 iunie, vin in Focsani sa vorbesc cu Carmen si cu Sorin Francu si sa vedem ce-i cu Gradina de Vara. Cine vine cu mine? (pe dupa amiaza,zic)...


P.S. Felicitari celor care au participat la STEV si s-au incarcat de glorie, extaz si experienta! Sunteti ca si copii mei de-acuma

P.S.2 Cine a impins zvonul ca labirintul 3 nu se mai face sa iasa la tabla sa ne zica si noua. (Or te-ai gindit ca e momentul sa facem putina vilva :)) Frateee, revino-ti, Elvis traieste!)


Multa iubire cautam.

4 comments:

  1. domnule draga, miercuri nu poate fi decat 10 iunie si 11 nu poate fi decat joi; asta dupa calendarul de la focsani, dupa cel de la sibiu nu stim.

    deci, cand avem onoarea sa te vedem si, vorba lui ionut, sa te scoatem la un ou Kinder cu surpriza?

    ReplyDelete
  2. :)) absolut adevarat - point taken. S-ar putea la fel de bine sa am un calendar personal undeva intre urechi si nervul optic. Natural, dotat cu ceas cu cuc!

    ReplyDelete
  3. buna adi

    eu ma simt cu musca pe caciula:(...

    intr'o discutie cu referire la labirint am povestit la 2 sau 3 persoane despre o conversatie avuta cu doamna Carmen.

    unul din colegii mei a intrebat'o de labirintul din iulie daca intr'adevar se face... dansa parea putin cam sceptica, dar probabil si pt ca avea prea multe pe cap in acel moment... nu am sustinut cum ca ar fi definitiva alegerea dansei sau astfel de etceterauri...

    imi cer scuze daca chiar am lansat un astfel de zvon... nu a fost cu intentie...:(

    ReplyDelete
  4. Draga Valentina, nu ai de ce sa iti ceri scuze :) Cu atit mai mult cu cit zvonul a fost confirmat. Am vorbit astazi cu Carmen si, intr-adevar, e sceptica. Dar miine vom vorbi mai mult si ne vom lamuri. M-am inteles cu Carla si Claudiu sa ne vedem la 4 in fata la Teatru si sa vorbim de una-alta. Daca poti, vino si tu si mai anunta si pe altii.

    Imbratisari romanesti.

    ReplyDelete