Tuesday 9 June 2009

Buorsulet aveti?

Va salut din fata unei scrumiere pline!
Mi-i dor de voi!

Eu, lately, am facut o gramada de chestii! Azi, de exemplu, m-am gandit eu stand la tigara cu mintea mea sa-mi atarn o placuta de gat pe care sa scrie "Oameni, zambiti!" si sa merg asa p strada. Si-asa voi face. In alta ordine de idei, de pe 12 aprilie pana acu, i-am facut un labirint dragei mele, i'am facut un labirint lui Liviu, ne-am imbracat in mov de ziua lu Uti, am castigat Stev(f) ul, l-am facut pe Floris sa planga, l-am facut pe Claudiu sa planga, i-am dus balon Carlei dragi la scoala, am dat baloane si altora, si ultima oara, adicalea sambata, am adunat niste oameni si-am adunat oarece gunoaie de prin oras, propria initiativa a tineretului de care ma inconjor, nimic oficial, iar duminica a fost ziua lu' tanti' Mihaela Mocanu, cea de m'o adus pe lume, draga de ea, si i-am insirat bilete in toata casa, inclusiv in frigider, unde printre altele ii scriam cat apreciez calitatile ei de mama si de femeie open-minded si cu picioarele pe pamant, asa cum se prezinta ea in fiecare zi.
In prezent, am un chef de viata contagios, ma pregatesc sa purced spre azi.
Adi darling, anunti cand esti in oras, cand si unde ne intalnim, ca noi pe tine cu iubire vrem sa sarim. Rima!:D

Va iubesc si va ador, fara voi eu simt ca mor,
draga de mine.


P.S. Ca tot au fost alegerile acus acus, am auzit una tare la Guerrilla cum ca in Iasi pe un buletin de vot care era stampilat in dreptu EBA, scria exact langa "I love you, pumpkin"! Nu ca-i minunat?

Hai pa pa pa pa.

No comments:

Post a Comment