Monday 1 June 2009

La mulţi ani, copii!


să aveţi parte de o vară
minunat de minunată,
roasă de lumina
unor licurici pupăcioşi,

scăldată în raze de soare
care să vă dăruiască zâmbete,
îmbătată de ploi calde
care să vă ofere mângâiere!

şi...noapte bună!
copii ce
nu vă mai săturaţi
să vă plimbaţi
degeţelele albastre
pe corzile
sufletelor dragi,
ce continuaţi
să le suflaţi
albastrul candid
prin pori,
prin nări,
prin vene,
pe gene...
şi care,
în joaca voastră
inocentă,
mai lăsaţi
şi zgârieturi...
eee... lăsaţi...
se iartă!

azi am găsit
pe stradă
o baghetă prăfuită,
m'am gândit
că nu e chiar aşa
de învechită
şi că aş putea face
magii mii şi mii...
acum mi'am ridicat
obloanele inimii
şi m'am înarmat
cu speranţă de zbor
şi uite aşa,
cocoţată
pe un puf de nor,
vă trimit,
agăţate
pe aţe de mătase,
rând pe rând,
visele
cu iz de copilărie,
cu fâşii de reverie
aromate şi îndesate
în acadele colorate
aaa şi să nu uit
de somnul profund
cu zâne
şi feţi-frumoşi...

Noapte bună...

No comments:

Post a Comment