Tuesday 7 July 2009

see you friday+m-am tuns :))

Asadar sa votam dupa cum bine ne indeamna Carla si Lavinia.

1. Tinerete fara batranete si viata fara de moarte, votez tema mea, nu pe mine, nu pentru ca sunt narcisista, which obviously I am, ci pentru ca ma gandesc cat potential are tema asta in capul meu.
2.Don Quijote, Cervantes, pentru ca e frumoasa, pentru ca are potential, pentru ca ne putem bucura si de Ada Milea odata cu ea si mai ales pentru ca nu avem mori de vant in Focsani.
3. Micul Print, pentru ca e Micul cu potential destul de mare si pentru ca e Print, dar poate fi si Printesa :>.
Also, mi-ar placea foarte mult daca nu s-ar mai crea tot felul de discutii care nu-si au rostul in ce priveste cine voteaza ce si cine jurizeaza, nu de alta, dar nu de asta ne strangem vineri si'apoi nu-mi place atacul la persoana si chiar nu vreau sa purced spre a ataca.
Multumesc, o zi buna, va iubesc..
Ada.

p.s. : Si oameni,..... zambiti!!

No comments:

Post a Comment