Thursday 2 July 2009

O oaie ratacita...


pfiu! dupa lupte seculare am reusit sa reintru pe blog... de la o vreme, imediat ce intram, mi se impiedicau si se pierdeau tot si toate:|

observ pe aici noi idei ce se straduiesc sa iasa'n fata... uhm... sa ma bucur sau sa ma tem ca mai vin si eu cu una?!... oricum ar fi, nu ma doare capul si mana sa o scriu ;))... tema pe care vreau sa o propun, personal, mi se pare mult mai amuzant de ofertanta decat toate celelalte pe care eu le'am mai propus...

cui ii e frica de culori?!

de albastrul cerului sau al marii?
de galbenul soarelui sau al papadiei?
de rosul sangelui sau al trandafirilor?
de albul zapezii sau... al lamei de cutit?

uhm... fiecare culoare simbolizeaza ceva pt noi si declanseaza un soi aparte de sentiment (dragoste, pasiune, frica, gelozie etc)... mie mi'ar placea sa ma joc (nu machiavelic vorbind) cu sufletul si mintea omului care sunt destul de maleabile in ceea ce priveste acest tip de perceptie (gresesc?!)...

ma gandeam la un labirint cu incaperi unde sa predomine una sau doua culori si in care sa se regaseasca, prin colturi sau in mijloc, obiecte in alte nuante...
culorile insele creeaza un scenariu care trimit cu gandul la un sentiment sau un pasaj dintr'o carte sau o secventa de film sau o melodie placuta sau neplacuta spectatorului...

continuarea dintre spatii ar putea fi facuta de culoarea preferata a spectatorului si totodata prin dialogul permanent cu labirintienii care sunt precum elementele de legatura dintr'o fraza (PE CARE, unde, cand, si etc)...

sau sa li se spuna spectatorilor sa se imbrace cat mai colorat, iar noi sa ne luam de culorile respective... uhm...

ma enerveaza ca omul, in general, e in goana dupa lucruri materiale si mi'as dori sa'l "educ" cum sa vada detaliile vietii care desi infioratoare si neplacute uneori, ele poarta in esenta un rucsacel de sentimente care daca il ia in carca inimii sale, se va simti mai dezpovarat de urat si neplacut, si va simti ca zboara prin amintiri, dorinte, vise, credinte... va trai prin culorile lor, detaliile lor, intensitatea lor...

uhm... iarasi m'am intins cu "tralala"uri:D... se putea sa nu?! :))

zambete, imbratisari si pupici tuturor!

No comments:

Post a Comment