Wednesday 8 July 2009

Mea Culpa.

Asa cum ii sta bine calatorului pacatos, beu un ceai si-mi fac Mea Culpa.

Am sugerat in mod eronat un juriu inutil. Din moment ce acest concurs este punctat, numerele vor decide si nu parerile subiective ale unui grup eminent. Asadar, cine a propus tema cu cele mai multe puncte acumulate este cistigatorul unei zile in care toti ceilalti ii vom indeplini o dorinta. Oricare. Fara discutii.

Suntem 3 parteneri in acest proiect: Epsilon III (care ne stiti), Pedagogic (care va stiti) si Cuza (care sunteti). Plus, 4, Teatrul (care este). Faptul ca am omis sa o mentionez pe Silvia Chelaru intr-o schita de juriu a fost o greseala (involuntara) pe care nu o voi repeta. Si de care sunt raspunzator in mod individual si exclusiv.

Prieteni?

Adrian

1 comment:

  1. Adi,multumesc:)
    Intelesesem de la conversatia noastra pe mess,dar e bine ca ai scris totusi,ca sa nu ramana neintelegeri.
    HUG>:D<

    ReplyDelete