Thursday 23 July 2009

intrebari...raspunsuri.. si cat mai mult dor :(

pff...acum sa spun si eu ceva..k tare dor mai imi e de voi :( duminica..am ras...dar mai mult am plans.. :-< .. m`am enervat..dar mi`a trecut...:) .. au fost 10 zile...de vis .. nu stiu dak am reusit vreodata sa imi dau frau liber imaginatiei k acum.. sa am atatea sentimente doar in 10 zile...
duminica noaptea...cand m`am trezit din acest vis... nu imi venea sa cred .. :( .. am plecat de la lic...am lasat in fatza lic trainerii... la big nu ma puteam desparti de prietenii mei ..:-<...am ajuns in fatza blocului..m`am asezat pe banca..si ma gandeam...."sa urc?! sa ma intorc la scoala sa le mai dau un hug?! dar dak au plecat?!si dc pleaca?!dc nu raman cu noi?! de fapt..ce proasta sunt..cum sa ramana cu noi?! sunt in vacantza! vor sa ajunga fiecare la el/ea acasa...in patul lui/ei... dar dc s`a terminat?!dc nu continua?! de fapt...iar sunt proasta...continua...in fiecare zi...dar fara ei :(..." si multe alte intrebari...la care imi raspundeam...sau nu.. aveam un cocktail de sentimente....care nu mi le puteam descifra...nu le puteam intelege...oricat m`as fi chinuit ...
si intre aceste sentimente ma invart in fiecare zi..pana ametesc...sau pana ma satur sa ma invart...sau am sa ma invart pana o sa va intoarceti...:)
take care...>:D< :*

1 comment:

  1. :) '.. vor sa ajunga fiecare la el/ea acasa...in patul lui/ei...' [yammy..;))]

    ReplyDelete