Tuesday 14 April 2009

S-o mai dus unu'


A trecut si labirintul asta.
Am cunoscut oameni noi....am avut parte de intamplari noi. Acum am ramas cu amintiri noi.
Pang cu un ochi si rad cu celalalt. Nu pot sa nu recunosc ca-mi pare rau ca s-a terminat, ca mi-e dor de toti acei oameni cu care imi petreceam cea mai mare parte a zilei. Pe de alta parte ma bucur c-am avut parte de toate aceste lucruri. Sunt fericita ca in viata mea au intrat oameni noi, oameni care au reusit sa o schimbe intr-un fel, dar sunt fericita si pentru faptul ca relatiile cu vechii prieteni au devenit mai solide.
Nu pot decat sa va multumesc tuturor ca existati.
Ne-om vedea zilele astea in parc la un hep, sa mai dam ocazii celorlalti sa inteleaga ca noua nu ne pasa...ca noi suntem altfel!
Pe curand minotauri...

2 comments: