Tuesday 14 April 2009

Abia reusesc sa scriu cu trei obiecte in mana stanga (in dreapta este harta plina de crapaturi luminoase, din prima zi de teatru), trei obiecte din labirint pe care azi le-am carat dupa mine prin casa, fara sa le pot dezlipi de pielea mea.Ati vorbit toti, fiecare cu propriile figuri de stil, despre labirint si jocuri si amintiri..eu voi vorbi despre voi. Despre fotografiile voastre pe care le pot pastra in buzunar, fotografii din fiecare zi de labirint in care v-am surprins razand, dand mai departe hepul despre care pomenim toti, cautand atenti obiecte prin parc, privind cerul, iubind in secret un coleg de labirint sau fiind iubit in secret de alt coleg al carui nume l-ati uitat deja..voi si tipicariile voastre care imi par frumos de naive. V-as fi agatat pe toti de zmeul meu imaginar si v-as fi dat drumul in soare. Hm..lista scurta acum. Am ramas cu: un cerc pe iarba, un avion care inca zboara cu o dorinta in el, multi multi oameni (nu stiu numarul, dar nici sa va adun nu mai stiu. Ma scuza cei 4 ani de profil umanist :D) diferiti si surprinzatori.. ah scurt.."A little bruised, a little humbled, and hopefully a little smarter." Banuiesc ca asa am ramas eu. Mai pun pe lista cele cateva mii de sentimente, sunete, albume intregi de amintiri adunate si furate intre marti si duminica. Aseara spre casa am simtit ca ies din labirintul nostru si ma uitam in jos, la picioarele mele, care paseau pe rand fara sa le coordonez in vreun fel. Spre labirintul meu. Am auzit undeva ca daca vrei sa ajungi unde trebuie, e nevoie doar sa iti urmezi pasii :) Da. Incerc sa va multumesc .. tuturor. Copii mai mici si copii mai mari din facultate si de dupa ea care cautati fericirea prin labirintul propriu. Nu stiu cum e intr-al vostru, dar in al meu, alergam toti nebuni si desculti, prin ploaie, spre stele, strigand, cantand, mereu indragostiti. Muzica..da, asta mi-a lipsit saptamana asta. Data viitoare facem un playlist comun si ascultam toti muzica. http://www.youtube.com/watch?v=ddFptWXDjM0&feature=related Imi tot cade capul pe tastatura si coruri de porumbei rataciti canta la fereastra Somnoroase pasarele..semn ca e timpul sa dorm. Noapte buna copii visatori >:D<

3 comments:

  1. Asa este Ram >:D< O sa imi fie do de voi,de obiecte, de tot ..dar sti ca si maine este o zi? Si din zi in zi,va veni luna lui iulie(stiu ca pentru tine nu e atat de placut , avand in vedere ca dai bacul,dar o sa fie bine pentru ca suntem alaturi de tine si te srijinim) :).
    Ati fost fantastici,mirifici,pur si simplu minunati !!! Abia astept HEP-ul din Iulie!!

    ReplyDelete
  2. asa m-a taiat un dor...:D mersi pentru carla bruni

    ReplyDelete
  3. :) cand imi e dor, inchid ochii si aprind lumina in mine..e nevoie doar sa inchid ochii si imi apareti toti in fata. Cu placere.. :D

    ReplyDelete