Sunday 31 January 2010

OOo*oOOOOOooooO*OOooOOOooO`OO

am acum mai mult timp liber si profit de el...

in ultimele saptamini am revazut poze cu noi din toate etapele de pregatire si de labirint si am recitit ce ati scris. Sa-r putea face o carticica numai cu raspunsurile voastre la chestionare si postari pe blog si in scris. M-am simtit coplesit :) Va multumim foarte mult pentru tot acest minunat efort. Ne-a fost de ajutor. Carticica s-a copt.

Ne-am fi dorit foarte mult sa ne revedem acum, in februarie, dar am hotarit impreuna cu Lucian si Carmen sa aminam labirintul pentru aprilie. Motivul principal al aminarii este frigul. Pe 5 februarie nu va fi inca suficient de cald sa putem face un labirint afara, in oras, in conditii bune.

Legat de acel labirint nu stiu deocamdata decit ca mi-ar placea sa folosim transportul public din Focsani ca parte din spectacol. Daca aveti idei si v-ar placea sa le realizam in aprilie, puneti-le pe blog.

Sunt sigur ca nu ne vom vedea abia in aprilie, deja Lucian a apucat sa zica ceva de un weekend al revederii... Pina atunci, va imbratisez si va urez bafta in toate cele ce le faceti!

No comments:

Post a Comment