Thursday 14 January 2010

Catre toti cei care...

Dragilor, aici la Epsilon III se pritoceste o carte - brosura - pliant despre teatrul labirint si 'experienta Focsani' si, cumva in paralel, se evalueaza perioada cea mai potrivita pentru desfasurarea mega-labirintului-se-intoarce de care multora ne e un pic cam dor. Pentru ambele discutii avem mare nevoie de ajutorul vostru, deci nu ne lasati:

1. Dupa toate cite au fost si privind acum cu un ochi lucid: "Ce e, fratilor, teatrul labirint, ce a insemnat si ce inseamna pentru voi aceasta experienta?" Un pic mai mult decit "a fost frumos" va rrrrog, ca sa apareti cu bulinuta rosie si poza la gazeta. Chiar asa, trimiteti si o poza care vi se pare ca ar da bine la carte. Ar fi misto sa fie una cu voi, ca un fel de avatar :) Si, da, puteti si chiar va rugam sa vorbiti si despre labirintul 'vostru'.

2. Supunem la vot 2 perioade de lucru pentru 'povestind focsaniul':

a)februarie 5-14
b)aprilie 1-11
c)propuneti voi

P.S. Sa avem un An Nou Fericit si sa ne jucam chiar mai bine decit ne-am jucat pina acum :)

11 comments:

  1. Teatrul labirint este o experienta unica, pe care poti sa o traiesti o data in viata. Chiar daca am participat la mai multe proiecte de teatru labirint, nu s-au asemanat intre ele, fiecare lasandu-mi propria amintire, propriile sentimente, dar intr-un final aceleasi relatii de prietenie. Teatrul labirint m-a ajutat sa-mi storc imaginatia, sa practic munca de echipa si sa am o alta viziune asupra lumii. Teatrul labirint il vad ca fiind unul dintre cele mai bune proiecte la care am participat pana acum, datorita simplului fapt ca apropierea dintre persoane in cadrul desfasurarii este extraordinar de mare, din mai multi formandu-se un intreg.

    ReplyDelete
  2. aide, andule, trimite-ne si o pozaaa...

    ReplyDelete
  3. Buna ziua.
    Cu doua intrebari va deranjez.
    1. Ce ne cereti aici dumneavoastra poate veni si in mai multe randuri de 10-20?
    2. Ce ne cereti aici dumneavostra poate veni si mai tarziu de zilele astea?
    Cat despre perioadele minunate, eu zic ca dragutii de dau bacu' sa decida asupra lor, intrucat se intelege ca ei sunt cei mai solicitati. Eu sunt de acord cu oricare dintre ele.
    Va multumesc anticipat pentru raspunsurile PE CARE sunt sigura ca mi le veti da cu toata dragostea.

    Cu ocazia aceasta, tin sa-mi exprim sentimentele de dor si nerabdare care ma coplesesc cand ma gandesc la dumneavoastra, doamnelor si domnilor labirintosi. Astept cu sufletul in gura clipa reintalnirii emotionante si va trimit toata dragostea si afectiunea mea.

    Va salut si va respect si va iubesc.

    ReplyDelete
  4. :) Da, ceea ce scrieti poate veni in oricit de multe rinduri si in orice forma va inspira (adica si pe email si ca o postare noua).
    Iubirea si respectul.

    ReplyDelete
  5. Intr'o ordine de idei :
    a)Cine sunt oanenii astia? Ah mi'e teama sa vorbesc sau nu , cred mai bine ca nu are sens, mi se pare ca unul se uita chioras la mine.. ma intreb de ce,il vad ca pe un barfitor.Surpriza! Vine la mine, imi intinde o mana si imi spune :-Ai intarziat.
    Da.. cam asta imi zburda prin minte prima data cand am intalnit oamenii de la labirint. Intr'adevar, sunt una din persoanele rasarite mai tarziu, dar nu cred ca a contat vreodata.
    Nu pot spune ca m'a definit ca persoana, ca m'a invatat munca in echipa sau ca a fost o experienta extraordinara. Sunt genul de individ mai greu de impresionat, insa pot afirma ca m'a ajutat sa imi redescopar imaginatia, sa parcurg etapele terapiei in grup, sa nu mai judec in functie de aparente.. ei bine , nu total si si cel mai important sa ma observ lucrurile marunte care ne creioneaza viata.
    Pentru asta,palaria jos.
    Nu m'am implicat suficient pana acum si intr'un fel regret, dar timpul nu e pierdut.
    b) Oricand e bine.
    In cazul in care nu v'ati dat seama,semnat Andreea. D:

    ReplyDelete
  6. trebuie ceva pompos si ca la carte sau o umila si argotica parere de neinsemnat participant?

    ReplyDelete
  7. umila si argotica te rog, te roooog...

    ReplyDelete
  8. Funny Bunny alias Andrada isi face aparitia pe aici si va roaga sa o iertati pentru ca e cam uituca in aceasta perioada.
    Votez pentru prima varianta pentru ca in aceasta perioada am vacanta si asa ajung si eu acasa pe 3 sau pe 4 februarie ca sa pot sa iau parte la actiune.
    Cat priveste parerea despre labirint aleg varianta mail. Imi este cel mai bine asa, dar sper sa nu aiba nimic daca o voi trimite putin mai incolo. Sesiunea e de vina.

    Va iubeste si va imbratiseaza,
    Funny Bunny.

    ReplyDelete
  9. Labirint...cu siguranta acest cuvant este deja o parte din noi...va imaginati ca in curand se implineste un an de cand ne-am cunoscut si de cand suntem prieteni? :X E incredibil cate amintiri avem impreuna si cate sentimente avem unii pentru altii... cel putin pentru mine a fost o experienta unica in viata mea...am ras si am plans cu voi, mi-am pus intreg sufletul in joc si niciodata nu am incetat sa sper ca acest joc al nostru nu se va sfarsi niciodata. Si nu inteleg de ce oare un sentiment de despartire pluteste in aer...poate pentru ca toata lumea zice ca aici va lua sfarsit totul? Nu fratilor, totul va continua atata timp cat ne dorim asta...am depasit orice bariera impreuna!!! Va iubesc gasca :X Emma :D

    ReplyDelete
  10. people, asteptati-ma si pe mine sa vin cu o parere, dar mai lasati-mi ragaz pana sambata-duminica sa scap si eu de ultimele retusuri la medie si de constitutiile de la istorie.
    Referitor la data la care sa se desfasoare labirintul ii las pe restul sa decida. Nu promit sa particip constant la crearea "Povestind Focsaniul"-ui. Dar ocazional promit sa vin si sa casc gura, sa va mai fac capul patrat cu cate ceva si sa impart tigari cu Ada.

    ReplyDelete