Thursday 27 August 2009

`seara buna tuturor >:D<

...cu ce sa incep...:-?....sincer...am emotii ... :)
tocmai mi`a venit un chef nebun sa postez ceva...
e a 3a zi de labirint...fara traineri ... imi este dor de voi...abia astept sa vina duminica :(... sa va iau pe toti in bratze(dupa ce treceti prin minunatzia noastra ;)):D )... abia astept sa va vad reactiile.. :) sa facem feed-back`ul de rigoare :)... si cred k.. cel mai mult ma sperie acel ultim moment cand ajung in fatza blocului dupa ce totul se termina...si plang :( ..si se uita bucatarii de la dogan la mine k la felu` 14 ;)) ... pana acum suntem mandri de noi...dar vrem sa fitzi si voi mandri de noi :) ...
ca o paranteza;)) e meci...dinamo cu nu stiu cine ;)) ... si tocmai l`am auzit pe tata "goool!" ..si m`am cam speriat;)) mi`au fugit ideile :D
asa k...urmatoarea postare: duminica :D
pana atunci va saruta cu drag si va imbratiseaza cu foarte mult dor, a voastra Shteffy [sau 2 Decembrie pt unii:))] >:D< :*:*:*:* :X

No comments:

Post a Comment