Wednesday 5 August 2009

Alege viata..:))

Toate zilele astea au fost geniale.Am ras o gramada si ne-am distrat de minune m-am simtit foarte bine cu voi..la inceput am avut emotii sa interactionez cu oamenii de pe starada,dar usor usor mi-a trecut si apoi a inceput sa-mi placa la nebunie sa vorbesc si sa interactionez cu acestia si mai ales dupa ce am reusit sa ma inteleg cu un spaniol(dupa ce Diana l-a intrebat daca stie engleza si domnul a zis ca nu ma gandeam:hai ma  nu fii proasta vorbeste cu omu' e sansa ta,si am reusit pentru mine a contat enorm):x..nici bine nu terminam de vorbit cu o pesoana ca deja ma gandeam sa trec la urmatoarea:)) a fost foarte tare si ma bucur ca am fost alaturi de voi:)),si dupa cum i-am zis si adei careia ii multumesc mult pentru tot,acest proiect m-a ajutat mult in legatura cu increderea in mine...sunt foarte fericita:X

Dupa toate experientele traite alaturi de voi,toti pot spune ca  Now I can feel...I'm alive

Abia astept ziua de maine:X sa ne vedem iar

Va imbratisez tare pe toti si le multumesc trainerilor pentru ca voi sunteti intr-o oarecare masura inspiratia noastra.

No comments:

Post a Comment