Sunday 17 January 2010

http://dl.transfer.ro/Transfer_ro-17Jan-2e050af9614.zip

Asta este linkul de pe transfer pe care am pus toate pozele de la labirintul facut de copilasi (Labirintul 4).
O sa fac tot posibilul sa va ajut si mai mult, si sa postez un link si cu filmulete facute atunci, deocamdata nu am reusit sa recuperez niciunul, oarece probleme tehnice. Insa daca vreunul din copilasi are vreun astfel filmulet, il rog frumos sa mi-l dea pe "mesager", respectiv mail. Promit sa fac tot ce pot cu privire la asta plus sa postez undeva maine doua cuvinte pline de labirinturi ca sa va ajute la carticica cu pricina. Adi, daca mai ai nevoie de ceva, te rog...
In ce priveste data minunata a Povestind-ului, nu am nicio obiectie pentru niciuna din optiuni, e bine oricand, numai ca the sooner the better.

Va iubesc si va doresc,
a voastra si a altora,
Ada.

5 comments:

  1. Multumesc taaare mult, Ada. Daca nu intervine ceva (in principiu votul vostru) cred ca o sa mergem pe varianta 5-14 februarie. Deasemenea, ar fi interesant daca am face rost si de citeva poze, schite, materiale din perioada de pregatire a labirintului vostru.
    Daca nu te simti aiurea in posura asta, mai reaminteste-le celorlalti de rugamintea noastra sau trimite-i catre blog sa citeasca ce am scris in ultimele zile aici.
    Baci!

    ReplyDelete
  2. 1.buna:)

    2.mi'e foame

    3.am facut rost de un filmulet de la alex munteanu (parca) de la cuza...cui sa'l predau?!

    4.date fiind examenele si atestatele de asemenea merg pe varianta 5-14 februarie

    5.inca mi'e foame

    6.va doresc multi fulgisori grasuni de zapada in care sa va impotmoliti grijile si ofurile si...sa fiti "micuti" si dragalasi asemeni lor

    ReplyDelete
  3. preda-mi-l, te rog :) sau pe trensfer.ro oriunde, preda-l undeva, epsilon III, branea, ceva...

    kiiiisez!

    ReplyDelete
  4. utsy are toata filmarea de la ultimul labirint. azi nu. Duminica da. Se poate astepta?

    ReplyDelete