Monday 14 September 2009

Nu ca zic, dar vreau sa spun...

Aceasta postare nu are nicio legatura cu labirintul... Sau poate are... Ma mai gandesc, o sa va anunt ulterior la ce concluzie am ajuns... Insa.. ma gandeam asa... Ma mai iubeste si pe mine cineva? "Cineva" dintre voi adica, normal ca dintre voi ca altfel nu postam intrebarea cu pricina aci... Nu de alta, dar azi am fost un pic cam disabled... Is putin complexata si batuta-n cap, si-o sa spuneti "Bine ca recunosti".. Chiar si-asa, am nevoie de afectiune... Asa ca, va rog, iubiti-ma un pic. Mi-i dor de voi de crap, maine incepe scoala si nu ma pot decide ce parere am despre asta, mi-i frica ca maine nu mai am tigari... Maine, cand m-oi intalni cu preaminunata Carla si-o sa-mi dea una peste bot, literally speaking, toate astea vor trece.
Dar voi iubiti-ma oricum, ca trebe' .
Haidi pa!

P.S : Imblanzitorii de minotaur, ne vedem maine la berica dupa scoala, ne sunam, vorbim, Im not takin no for an answear, ok? Hope I made myself clear.


3 comments: