Tuesday 18 May 2010

Buna ziua!

Ma cheama Carla, scriu fara diacritice si tin sa ca spun ca:

  1. M-am hotarat ce vreau sa ma fac atunci cand o sa fiu mare. Multumesc, Adi!
  2. Imi este dor de labirint, da. De noi, de voi, de noi, de voi.
  3. Vreau ca voi [ astia de nu sunteti prin oras] sa veniti la noi la piesa. Pe 20 sau 28 mai. Va rugam frumos sa veniti. Frumos, frumos. Pentru ca ne e dor de voi, pentru ca vrem sa ne vedeti, pentru ca vrem sa va vedem. Multumesc anticipat!
Gata. Ma scuzati ca v-am deranjat, ma scuzati ca sunt impertinenta si fara logica; te rog, Adi, sa ma ierti ca nu am notiuni de grafica sau chestii din astea ca sa te pot ajuta cu treaba aia pentru site si-mi imi pare rau ca nu o sa pot veni cu tine la Moeciu. Chiar imi pare rau. :(

Va duc dorul, bai bucurestenilor, bai focsanenilor, bai labirintistilor!
Imbratisari calde si multe si cu "pe care".
Cu dragoste si dor,
Carla. :)

1 comment: