Tuesday 26 May 2009

Mai mult, mai bine, mai pe felie

In primul rind, multumim tuturor celor care, de ziua trubadurului romantic au luat Minotaurul de coarne si i-au dat-o la gioale. (vezi post-ul urmator). La urma urmei, despre asta era vorba, in puii nostri!! 'Elevilor' le place corrida. Ole!

In al doilea rind, suntem in masura sa aproximam data urmatoarei intilniri. Pina in acest moment avem un oarecare consens, mai asteptam un ok de la Carmen si Claudiu in max 2 saptamini. Apropos, cei de la Cuza, nu am un contact al dnei Silvia Chelariu. Vorbiti si voi cu ea, daca i-a placut, daca va mai sustine, puneti-o in tema. Eu vin la Focsani undeva intre 9 si 13 iunie si poate ne intilnim.

Asadar, urmatorul labirint se contureaza 10,11 - 19 iulie. Dupa cum vedeti, am mai lungit-o putin. Deci, mai mult.

Mai bine, ca e natural.

Mai pe felie, pentru ca va cerem ajutorul: Dupa o scurta si binemeritata euforie va rugam sa sondati, intrebati, explorati cam care mai e situatia cu Gradina de Vara din Focsani. Ce se mai intimpla pe-acolo...(nimic, va zic eu)...cine mai raspunde de ea...cum am putea obtine o aprobare....mamici, tatici, unchi, relatii - ar fi tare sa facem un labirint acolo, nu?!

Si mai pe felie, sa deschida cineva un post nou cu subiectul 'teme(ri) pentru minotaurdefocsani 3'. Adica, a fost "cui i-e frica de legea atractie gravitationale?", "cui i-e frica de Enigma Otiliei?". Haide sa vedem, cui de ce-i mai e frica? Concursul e deschis tuturor. Exista o singura regula: Sa nu se mai fi facut si sa existe neaparat ca enunt in vreun manual scolar. Deci doua reguli :D

Va imbratisam cu drag si dor!

2 comments:

  1. adi, da' oare nu s-ar putea incepe mai devreme si sa terminam tot pe 17? :-" intreb si eu ca tot omu'.

    pentru al treilea labirint propun 'cui ii e frica de don quijote?' sau 'cui ii e frica de cehov?'. se fac intr-a11a la literatura universala, din ce stiu eu.

    in rest, anunt cu mare drag ca vineri frumoasele sabine de la pedagogic se joaca alaturi de frumosii romani si frumosii sabini la casa de cultura.

    nu stiu cand se vor juca revizorii cuzisti, dar le urez succes.

    gata. >:D<

    aah, si la multi ani, Utzy si Helen Divina Comedie! sa ne traiti! [numa'n sarbatori o tinem.]

    ReplyDelete
  2. la multi ani alexandrei si helenei(din nou pentru ca a fost si sarbatoarea sfintii imparati constantin si elena).si vreau sa anunt ca am cred posibilitatea de a face rost de gradina de vara.acolo din cate stiu s-a deschis o forma de local sau ceva in care eu trebuia sa cant si chiar o sa cant dar nu asta e relevant ci faptul ca ma inteleg foarte bine cu niste oameni de pacolo.Am sa ma interesez si am sa va dau un raspuns in cel mai scurt timp..Multumesc frumos pentru urari atat lui adi cat si tuturor ,va iubesc si va pretuiesc nespus.Sa auzim numai de bine.Al vostru trubadur romantic major:>.

    ReplyDelete